luni, 4 iulie 2011

No place like home

Uitasem cat de bine e acasa…
Am dormit doua zile aproape incontinuu.
Azi e prima zi in care sunt singura acasa pana diseara si am reusit, dupa mult timp, sa-mi reiau ritualurile matinale.
M-am jucat cu o omleta. Cam asa:
Sunca,  salam, ceva mezeluri taiate felii. Trei oua batute cu branza, un pic de chimen frecat bine in palma sa fie mai deschis la comunicare, si o lingura de marar. Doua rosii decojite si tocate marunt, amestecate cu o lingura de oregano, o idee de menta uscata si un praf de piper proaspat macinat.
Se caleste intai ce-o fi pe baza de carne intr-un strop de ulei, se adauga ouale cu branza, se amesteca incontinuu pana se rumenesc putin, se adauga si rosiile si se mai lasa vreo 2 minute sa se cunoasca bine aromele intre ele.  Merge bine cu paine prajita.
Am adaugat la toata povestea o cafea cu scortisoara si cuisoare.
Plus ceva vioara.
This is fucking Heaven…
 Uite si vioara:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu