miercuri, 29 iunie 2011

Nu tineti sociopati in camine

De 9 luni stau in aceeasi camera de camin cu 3 proaste. Sunt crunt de proaste.
O sa scriu mai pe larg despre asta pe viitor, dar momentan mi-a atras atentia o discutie dintre 2 din ele:
A: Hai L sa ne imbracam ca la 7 jumate incepe concertul!
L: Dar eu nu stiu cu ce sa ma imbraaaac! Ce fel de eveniment e asta? Cam cum ar trbui sa fiu imbracata?
A: E un eveniment folk.
L: Aaaa atunci imi pun fusta scuuurtaaaa!
A: Mda, si sacou…
L: Da chiar, si am si sacou! Da-i cam frig… Dar nu vreau bluuuugi…sunt incomooozi!
(blah blah blah alte baliverne despre dilema lor legata de haine)
L: Cine stie de cine dam pe acolo!

Se pregatesc sa mearga la un concert folk in aer liber. Walter Ghicolescu si inca cineva. Exista oameni atat de idioti incat isi fac probleme in privinta tinutei pentru un cacat de lalaiala cu Walter Ghicolescu.
Dar problema mea sunt retardatele cu care stau in camera.
Aia a fost una din discutiile cele mai putin imbibate in prostie din cate am auzit pana acum.

Peste 3 zile plec de aici.
Sper sa moara macar una din ele pana atunci si sa aflu si eu, sa apuc sa ma amuz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu