marți, 28 iunie 2011

De ce regret ca sunt fata

Fiind fata, nu imi permit, sau imi este fizic imposibil sa fac unele lucruri pe care le-as fi putut face daca eram baiat.
Cum ar fi:
-          Sa ma duc singur intr-un bar si sa beau doar de dragul de a bea o bere, doua
-          Sa plec sa ma plimb singur prin tara fara sa ma tina cineva in loc
-          Sa injur grav cand am draci
-          Sa ma imbat si mai grav cand vreau sa am impresia ca toata lumea e ok
-          Sa ma apar ceva mai eficient daca se ia cineva de mine
-          Sa ma pis pe voi toti din mers
Problem?

Un comentariu:

  1. sunt de acord doar cu ultima :)) pe restul le poti face :) eu le-am facut pe toate, mai putin sa ma plimb singura prin tara, dar asta nu ptr ca nu as putea ci ptr ca imi place compania

    RăspundețiȘtergere