marți, 28 iunie 2011

De ce am eu restante

Maine am examen la Limba Engleza Contemporana.
Bineinteles ca n-am invatat nimic. Tot materialul pentru examen inseamna vreo 20 de pagini amarate de teorie si nici p-alea n-am fost in stare sa le invat pana acum. Sau n-am avut timp.
Pentru ca eu de obicei prefer sa fac alte chestii decat sa invat.

Cum ar fi sa merg in White Horse, intr-o zi de marti, numai de dragul de a merge cu trenul.
Asa am ocazia de a-i multumi din nou lui Alex pentru idee si punere in practica.
Eu nu ma mai urcasem intr-un tren de 17 ani. Am zis ca as vrea sa fac si chestia asta inainte sa plec din Constanta pentru 3 luni.
E putin pana in Costinesti, dar nah… e ok si asa.
Mi-am amintit de ce imi placea atat de mult sa merg cu trenul cand eram mica.
De la tanti care anunta chestii in gara pana la sunetul sacadat care se aude incontinuu cat e trenul in miscare.
Si Pink Floyd – Hey you pe drumul de intoarcere, de la gara pana acasa.
La anu’ va trebui sa fac chestia asta ceva mai des.

Dar gata, ajunge cu chestiile siropoase. De maine trecem iar la sictir.

Ma culc devreme, sa fiu macar odihnita maine cand pic examenul.


Edit: Am luat examenul cu 5. Ma duc la marire in septembrie. Totally worth it.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu