miercuri, 13 iulie 2011

Facultatea de Litere


Facultatea de litere e de cacat. De ce?
Pai in primul rand avem un orar haotic care ne transforma ceasul biologic intr-un junkie tripat in permanenta. Materiile sunt justificate in felul lor, dar programa pare facuta ori de o adunatura de idioti, ori de trolli. Invatam prea multe rahaturi complet inutile.
(Da, bah, imi e grav de util sa stiu cine ii turna vin in pahar lui Napoleon, in mod sigur ma voi lovi de asta intr-o conversatie candva si cunostintele mele ma vor face sa par aberant de desteapta. Si daca tot s-ar putea sa predau engleza, ar fi bine sa stiu si ce manca Shakespeare la cina.)
Sunt doi, trei profesori care au idee ce fac. Restul sunt niste nemernici aroganti care ne imping teancuri de foi cu prea multe detalii in ele. Nu explica mai nimic si apoi asteapta sa invatam singuri cu o pasiune crunta. Si sunt foarte surprinsi cand chiulim de la cursurile lor.

Si colegele….of, colegele…
Am devenit un om mult mai misogin dupa un an de facultate. O suta si ceva de proaste in aceeasi sala e mai mult decat imi permite mie capacitatea de adaptare sociala. Sunt atat de proaste incat memoreaza orice material fara sa gandeasca nimic. Sunt atat de proaste incat se asaza in prima banca la examen chiar si cand vor sa copieze. Sunt atat de proaste incat isi fac fituici de 20 de pagini in care copiaza teoria cuvant cu cuvant. Sunt atat de proaste incat ma fac sa ma gandesc ca poate n-ar fi atat de rau in inchisoare. Sunt in asa hal de proaste…

Facultatea de litere e de cacat. Si mai am doi ani din ea…



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu