marți, 26 iulie 2011

De ce nu inteleg femeile (ep. 1): Genti

Femeia e un animal prost in felul ei aparte. Ma calca pe nervi multe chestii absurde legate de femei.
Dar azi ma leg doar de un aspect care calca in picioare orice forma de pragmatism.

N-am inteles niciodata rolul gentilor. Adica gentile alea mari pe care le cara dupa ele peste tot.  Ce cacat tin in sacii aia? Ok, e util sa ai o prostie de genul ala dupa tine daca vrei sa transezi pe cineva in padure. Dar nu cand iesi in oras la un cico. Eu incerc sa inghesui tot ce-mi trebuie in buzunare. Chiar femeie fiind, n-am nevoie de altceva inafara de telefon, portofel si chei. Eventual tigari si bricheta. Atat.  Orice altceva e cacat inutil.
Am vazut tipe care cara dupa ele truse de farduri, truse de manichiura, creme, reviste, perie de par si alte minuni. N-am vazut-o pe niciuna sa se duca brusc la baie sa se machieze (arunc cu mai mult cacat si in machiaj in episodul urmator), sau sa-si faca unghiile pe terasa.
Multe proaste fete au foarte multe genti. Diferite modele in diferite culori, sa le asorteze cu hainele. Daca tot nu-s in stare sa scoata pe gura ceva inteligent, macar sa para ca au simt estetic. N-au. Un sac colorat carat pe umar nu e estetic in nici un fel.
E doar foarte incomod.  Poate mintea mea e prea ingusta si nu pricepe de ce ar vrea cineva sa care peste tot un rahat imens care nu foloseste la nimic, doar de dragul de a face scolioza.
 Eu prefer sa merg cu mainile in buzunare.

Dar nah, poate am eu o problema si e vreun adevar superior la mijloc pe care eu nu-l inteleg. Daca il intelegeti voi, poate mi-l explicati si mie.

Cred ca vroiam sa mai scriu ceva, dar nu-mi mai amintesc ce. Sau mi-e lene. Sau orice pretext vi se pare voua credibil.

2 comentarii: