marți, 4 octombrie 2011

Bine ati venit la Ovidius! Luati p***!

Imi plac la nebunie zilele in care altii o duc mult mai de cacat decat mine.

La facultate m-au trecut la taxa. Nu am prins loc in camin. Am doua restante.
Stau in chirie si dau o gramada de bani pe luna. Si, ca sa ies din curte, trebuie sa trec de cel mai prost labrador pe care l-am vazut vreodata.

DAR :
Azi mi s-a confirmat, din nou, ideea ca Universitatea Ovidius e un mare cacat cu pereti de ciment.
Cei de anul 2 si anul 3 de la engleza + portugheza, turca sau germana nu mai au grupa. S-au desfiintat. Trebuie sa se mute toti la franceza, spaniola sau italiana, sau sa renunte de tot. Fara recuperari, fara nimic. Doar cu o gramada de acte de plimbat pe la secretariat si cu posibile viitoare restante la limba secundara.
Pentru ca nu mai sunt acreditate specializarile lor.

In mod sigur niste oameni au avut o zi mult mai de cacat decat a mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu