sâmbătă, 6 august 2011

Super-fitza

Azi imi toaca mintea mai multe balarii decat de obicei.
Am vrut sa arunc cu cacat in niste oameni dar am uitat exact in cine. Sunteti prea multi.

Asa ca scriu despre niste faze dubioase de aseara.

1. Stateam la masa in Istru (asta fiind un o oboseala de bar din Tulcea).
La un moment dat, un taran individ incepe :
“Fata! Fata? Fata…!”
M-am uitat in directia opusa, dar a insistat, asa ca m-am uitat spre el cu un sictir crunt cu cea mai calda expresie posibila pe fata. La care individul in cauza :
“Bah da’ ai niste ochi… super-fitza! M-au bagat in boala!”
Am niste ochi cum mah?

2. La ceva timp dupa asta, apare un amic mai vechi in peisaj, ma saluta, da mana cu tipul cu care stateam la masa, se prezinta, “eu sunt X”, “eu sunt Y”, bla.
Apoi se intampla asta:
X (aparent nedumerit) : Asta e fostul? Sau actualul? Viitorul, ceva?
Eu (cu stupoare) : Mda, subtil ca un topor in ceafa, X!
X : Ce!? Doar intrebam!
Eu : Ce cacat?!
X : Ah, deci e viitorul?
Eu : Pa, X!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu